irrelevanser

Paranoide bjørnetjenester

Posted in Uncategorized by Jarle Petterson on 11. juni 2005


Jeg vet; jeg er barnslig. Det er dessuten intet revolusjonerende over å lagre tekst som grafikk. Nå er for så vidt heller ikke det poenget. Om grafikkbasert blogging medfører at man kan skrive uten frykt for at AIC eller IBF, for de som baker snakklengs, snapper opp ens meninger om dette og hint, må det da kunne kalles en fordel.

Her skal tilføyes at jeg formodentlig har tråkket ettertrykkelig i baret. Er det noe visse bureaux og agencies er spesielt oppmerksomme på i trålingen av verdensveven, er det just forvanskninger av egne navn. De er litt paranoide de også, ser De.

Jeg er redd du har gjort det igjen, Petterson (jeg er bare så frekk, altså…).

CITATION DU JOUR

I’ve always found paranoia to be a perfectly defensible
position.
(Pat Conroy, 1945 -)

KATEGORI: Betraktninger

Kommentarer er skrudd av for Paranoide bjørnetjenester

