irrelevanser

Utilsiktede snapshots og daglig terror

Posted in Uncategorized by Jarle Petterson on 7. juli 2005


Ulåste mobiltastaturer kan gi seg de underligste utslag, så som utilsiktede Kodak moments. Nåja, men De forstår hva jeg mener? Bildet er interessant nok det, selv om jeg ikke visste at jeg tok det.

Jada, jeg vet… Det var her jeg burde ha vrengt sjelen over dagens bombeaksjon. Jeg skriver det så lakonisk, nettopp fordi det var det det var; dagens bombeaksjon. At den inntraff i London, gjør den hverken verre eller bedre enn de vi ser på daglig basis, verden over.

Jeg er rett og slett gått lei emnet. Kall meg avstumpet, dynket i varig svekkede sjelsevner eller hva du vil. I begge fall er det fare for at du har rett, men jeg våger påstanden at karakteristikken passer nær innpå hvert eneste individ anno 2005.

Nok sagt. Jeg er lei.

KATEGORI: Politikk

Comments Off on Utilsiktede snapshots og daglig terror

