irrelevanser

Hårreisende sendrektighet

Posted in Uncategorized by Jarle Petterson on 7. august 2005

Det er en stund siden jeg hadde tid til å hengi meg til formålsløs blogging. Vel, tid er én av faktorene. Viktigere er antakelig NextGenTels håpløst trege kundebehandling.

Den 6. juli meldte jeg flytting, og først den 16. august finner selskapet det opportunt å installere linjen vår – 16 samfulle dager etter inflytting i nytt hus.

Jeg kan bare beklage, men akter ikke å blogge fra mobiltelefonen, som i dette unntaksvise tilfellet.

Blame it on LastGenTel.

KATEGORI: Administrativt

3 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Anders said, on 7. august 2005 at 7:37 pm

    LastGenTel, Telehor, SlettCom… Det baller på seg!!

  2. Jarle Petterson said, on 12. august 2005 at 9:00 am

    Og enda hevder de at konkurranse er av det gode.

    Vel, just det har jeg i bunn og grunn selv forfektet – ad nauseam. Hva priser betreffer, stemmer det nok også, men servicen, se den forblir den samme, ubehjelpelige.

    I de gode, gamle monopoltidene gikk forresten Telehor, som De så treffende benevner dem, under kjælenavnet Stjelenor.

    Jeg svinger innom Deres utmerkede blogg når kontakten med omverdenen er fullt restituert.

    I mellomtiden ønsker jeg Dem en fremifrå helg.

  3. Anders said, on 12. august 2005 at 6:47 pm

    Takk og takk, en god og fredelig helg ønskes Dem ôg!


Kommentarer er stengt.

