irrelevanser

Et middel mot alt

Posted in Uncategorized by Jarle Petterson on 20. august 2005

Jaha, så ble sannelig Differendum-bloggen også gjenstand for spamming. Jeg leste nyss min ”gamle” venn, Martins Pen to paper-blogg, der han beklaget seg over utidig blogg-spamming, og ga uttrykk for irritasjon over utsiktene til å måtte blokkere alle anonyme kommentarer.

Vel, Martin – og alle andre som deler den bekymringen, det skulle ikke lenger være nødvendig. Klikk kommentarlenken i denne bloggen, og bli vis. Grafiske bokstavkombinasjoner løser problemet en gang for alle.

Fem fjær i hatten til folket hos Blogger.

KATEGORI: Administrativt

2 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. MGL said, on 25. august 2005 at 9:33 am

    Slett ikke verst. Kanskje det var en slik man skulle ha? Hvor fikk du den?

    …Samtidig så er det vel også en fare for at det hever terskelen for kommentarer, og det har jeg ikke lyst til. Litt av pointet skal liksom være at det er lettvint å besvare forfatteren

    Men gud bedre så irriterende at det er nødvendig! Hvordan sover de om natten?

  2. Jarle Petterson said, on 25. august 2005 at 11:14 am

    Hei, Martin! Feiende flott sveis, forresten. En dag lenger, og Boot Boys hadde antagelig let you get the boot, så å si. 😉

    Men digresjoner til side; Du finner funksjonen under «comments» i Blogger-oppsettet ditt. Og jeg er enig; det er forsmedelig at man skal måtte gå til slike skritt, men da min bloggs første spam-angrep var et faktum, valgte jeg å ta tyren ved hornene.

    La oss håper at folk flest finner de ekstra inntastingene umaken verdt.

    Hold oppe det gode arbeidet, Grünis! Bis bald (pun certainly intended)!


Kommentarer er stengt.

