irrelevanser

En hyggelig resignasjon

Posted in Uncategorized by Jarle Petterson on 6. september 2005

Jeg vet sannelig ikke, men tanken var altså å holde en viss avstand til det store bloggesamfunnet der ute, men slikt lar seg visst ikke gjøre. Strengt hadde jeg derfor heller ingen intensjoner om å peke til andre blogger, men hva gjør man, når andre bloggere gir seg til å peke hit? Foreløpig har jeg kun oppdaget ett enstakket tilfelle; Anders, som altså ikke er ens sønn, men en navnebror av ham, som gjør seg allehånde refleksjoner på veven.

Hvorom alt og inkje, akter man overhodet ikke å la pekingen stå ubesvart. Here’s peking nese right back at you, Anders. I høyrestolpen noensteds.

KATEGORI: Administrativt

Én kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Anders said, on 8. september 2005 at 7:44 pm

    Vel, hva kan man si? Takk for peking, skjønt det var da slettes ikke nødvendig.

    Intensjonen med peking i Deres retning var intet annet enn et tips om godt lese til eventuelle besøkende. En gjengjeldelse var verken forventet eller påkrevet, men selvfølgelig, som De så treffende uttrykker det, hyggelig.

    Jeg håper ikke min peking på noe vis har bragt bloggosfæren nærmere Dem enn hva ønsket var.

    Fredfull hilsen!


Kommentarer er stengt.

