irrelevanser

Differendum.Blogg tar et hvileskjær

Posted in Blogging by Jarle Petterson on 25. januar 2006

Jeg er ikke avgått ved den berømmelige. Bare opptatt på annet hold. Derimot har jeg lest en og annen bloggpost hist og her, som det kunne ha vært interessant å kommentere, men det var altså dette med tiden. Arbeidet krever mye nu om dagen. For det første er jeg i ferd med å påbegynne et kundemagasin (vanligvis et mer eller mindre sammenhengende månedsprosjekt), men i tillegg befinner jeg meg i sluttfasen av et online-prosjekt jeg mistenker kan være av interesse for et større antall bloggende.

Mer om det siste som snarest. Håper jeg.

4 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Blåblogg said, on 25. januar 2006 at 8:50 pm

    Vi venter i spenning, og godt å høre at Deres blogg ikke har avgått ved det unevnelige.

  2. Kvinne i kamp said, on 1. februar 2006 at 12:39 pm

    Avgått ved den berømmelige, avgå ved den unevnelige.
    La oss kalle en spade for et rivgjern..
    Ellers… hm, ikke så mye fornuftig å komme med, til en mann som avgår histen og pisten. Eller, det var jo nettopp det han ikke gjorde. Hehe.
    Jeg ville egentlig bre fortelle deg at jeg liker utseende på både blogg og webside. Jeg misunner deg som klarer å uttrykke deg så enkelt og vakkert.
    Hilsen fra en fremmed,
    Kvinne i Kamp
    (og nei, jeg er ingen feminist!!!)

  3. Saccarina said, on 1. februar 2006 at 6:59 pm

    Det ser ut til å være sant. Ingen meddelelser på en hel uke. Uff da!

    Jeg ser frem til et gjensyn, selv om det kanskje ikke blir med det samme.

  4. Jarle Petterson said, on 5. februar 2006 at 12:05 pm

    Kjære Blåblogg, Kvinne i kamp og Saccarina.

    Tusen takk for hyggelige ord. En stakkar blir rent forlegen, må vite. Som tingene for tiden står, er det nok et og annet jeg kunne hatt god lyst til å ytre meg om, men i den volatile situasjonen vi befinner oss i, biller jeg meg inn at ubetenksomheter vil kunne skade mer enn de gavner. Ett kan jeg i alle fall si; jeg sliter med å opprettholde den toleransen jeg alltid har likt å smykke meg med. Det liker jeg dårlig. Kjente personasjer i historien har brukt frykt og hat som virkemidler før (jeg antar alle vet hvem jeg mener). Jeg er ikke så sikker på om jeg akter å la meg bruke av etterfølgerne deres.

    Så var det denne gjenopptagelsen av bloggingen, da. Jau, jeg er nok tilbake før jeg aner (underforstått kan jeg med andre ord finne det opportunt å blogge uten egen viten, en interessant problemstilling, der). Jeg må bare komme i mål med et par, alt nevnte, prosjekter først. I mellomtiden skal jeg nok vite å legge fra meg noen uvesentligheter hos samtlige av dere, tenker jeg.

    Ha en gullende fin helg, alle mann alle.


Kommentarer er stengt.

