irrelevanser

Lukt utfor Den tarpeiske klippe

Posted in Blogging by Jarle Petterson on 29. mai 2006

Den observante leser vil muligens ha registrert at VamPus’ Verden er forsvunnet fra listen over ”Andre som linker til Differendum” borti høyrestolpen her. La meg prompte og per omgående få presisere at det ingenlunde skyldes uvilje mot å peke til den på alle måter utmerkede bloggeren. Problemet er snarere at det ganske enkelt ville være usant. At gullbloggeren linker til Differendum, mener jeg.

Ved nærmere ettersyn viser det seg forsyne oss at heller ikke Depesjer fins blant nettstedene damen belinker, ser jeg nå. Du store. Dette var et tilbakeslag for selvbildet, må jeg nesten si. Kan det simpelthen tenkes at man ikke svarer til damens litterære krav?

Nu og vel&vel. Det er en tung dag, venner, men i morgen er det visst atter en.

Apropos Depesjer, er jeg kommet under vær med noen statistiske diskrepanser, som jeg min santen tror jeg får komme tilbake til, etter grundig analyse.

En fremifrå kveld ønskes alle. Også VamPus.

2 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Rambukk said, on 30. mai 2006 at 5:27 am

    Verden er sannelig brutal. For øvrig fylles dagene med stigende forventning til Depesjers videre utvikling, samt den varslede diskrepantiske analyse.

  2. Jarle Petterson said, on 30. mai 2006 at 10:11 am

    Ja, er det ikke fælt? Og disse diskrepansene, De. Underlige saker, sier jeg Dem, men dem må jeg nesten få komme tilbake til, siden de fordrer grundig komparativ analyse, av to ytterst motstridende trafikkstatistikker, for å si det forsiktig.

    Men de første tingene først, som de så smukt uttrykker det utomskjærs. Just nu sliter jeg med å komme i mål med et kundemagasin. Redaksjon, ombrekning, foto… The works, så å si. Og så har man visst en online nyhende-budstikke å behenge ens fingre i.

    Hvorom alt og inkje, blir det der for ingenting å regne, sammenlignet med det vampuske sparket syd for ekvator. Det vil jeg bare ha sagt. Man er helt enkelt knust.


Kommentarer er stengt.

