irrelevanser

Godt Nytt År – og nytt domene

Posted in Blogging by Jarle Petterson on 1. januar 2007

I anledning det nye året har jeg latt lekedomenet Differendum.com avgå ved døden, stille og aldeles ubemerket. Det har vært så mange domener å holde rede på dette året, at jeg simpelthen ikke har evnet å holde liv i dem alle, content-wise, om De vil. Men bloggen selveste, se den lar seg jo flytte. Adressen blir heretter differendum.blogspot.com (hvis De peker til den, er nok en liten oppdatering på sin plass).

Apropos domener, noterer jeg at både Depesjer og Borgerjournalistene i dag ligger på rygg og hiver etter været. Web-tjeneren har simpelthen kjørt seg fast mens webmaster ferierer. Han beretter imidlertid at de etter alle solemerker er på luften igjen i aften.

Se så. Da gjenstår det vel kun å ønske Dem et fremifrå Nytt År – og et liv hinsides menneskelig fatteevne.

Hipp hipp!

3 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Rambukk said, on 4. januar 2007 at 12:19 pm

    Se der, ja! Da er du lokalisert, en oppdatert peker er snart på plass og livet (selveste) kan gå videre. Jeg er forresten, av ukjent årsak, Mr. Anonymous i post av 22. oktober.

  2. Jarle Petterson said, on 6. april 2007 at 12:00 am

    Ah, på den måten! Nei ja, altså… Det kan umulig være tvil om at Depesjer stjeler all min tid, hvori opptatt den som burde ha vært anvendt på inntektsbringende arbeid. Disse forbaskede ildsjelene, De vet… Derav treg respons. Se i nåde. Jeg følge bloggen din med tiltagende intereresse.

  3. Jarle Petterson said, on 6. april 2007 at 12:02 am

    Deres, skulle den lyde, Rambukk. Og «følger». «Jeg følger bloggen Deres…» osv.


Kommentarer er stengt.

