irrelevanser

Firmanavn avgjørende for troverdigheten

Posted in Uncategorized by Jarle Petterson on 15. november 2007

Noen ganger kan det lønne seg for etablerere å velge firmanavn med omhu. Fortrinnsvis skal navnet naturligvis reflektere firmaets virksomhet, men må samtidig være kort, fyndig og av en slik befatning at det lett inngår i en grafisk setting.

Det skader heller ikke om det egner seg godt i markedsføringen, kanskje i sammenheng med et slagord. På dette området har enkelte internasjonale virksomheter vært flinkere enn andre. Til de grader flinke, faktisk, at ingen ville drømme om å beskylde dem for å fare med løgn når de hevder at de tilbyr financial planning from A to Z.

Ingen har alt det, men du slipper beskyldninger om jug og juks og fanteri om du heter

Alright, so we may not offer financial planning from A to Z.

Then again…

Reklamer

Kommentarer er skrudd av for Firmanavn avgjørende for troverdigheten

%d bloggere like this: