irrelevanser

Irrelevanser erstatter Differendum

Posted in Blogging, Borgerjournalistikk, Internett by Jarle Petterson on 7. januar 2008

Jeg er visst en ubesluttsom rakker. Først rotet jeg i mange år att og fram mellom Blogger og WordPress — enten hos dem eller på eget domene — bare for å somle meg tilbake til Differendum (flere år etter bloggen «Say what!?») på Blogger. Nå er også den en saga blott, liksom Depesjer og Borgerjournalistene.org, som er innlemmet i iNorden. Men jeg stopper ikke der. Om litt innlemmer jeg like godt Borgerjournalistikk-bloggen i Writers’ Blog borte på iNorden, bare så det omkalfatrende bildet skal bli helt komplett, på en måte. En ubesluttsom djevel, med andre ord.

Men nå er altså irrelevansene på plass, på nettopp Irrelevanser, som heretter blir min svært personlige tumleplass for uhøytidelige betraktninger over Gud hvet va — noe tiden utvilsomt også vil vise.

Velkommen skal De i alle høver være.

4 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. HvaHunSa said, on 7. januar 2008 at 12:58 pm

    Dette blir morsomt å følge med på 🙂

  2. Jarle Petterson said, on 7. januar 2008 at 6:43 pm

    Å jeg vet ikke det, HHS, for husk programerklæringen:

    Denne bloggen er forbeholdt det fullkomment uinteresssante eller det lille jeg måtte ha av behov for ytterst personlige ytringer.

    Problemet er vel egentlig at jeg har begrenset tid til å begå skriverier overhodet, og skal jeg prioritere, blir det nok iNorden som stikker av med seieren.

    Men sporadisk vrøvl, det blir det nok rom for. 🙂

  3. HvaHunSa said, on 7. januar 2008 at 9:32 pm

    Nå er du altfor beskjeden, som vanlig. Uinteressante skriverier begår du vel uhyre sjelden, så vidt jeg har registrert.

    Gleder meg til vrøvl også jeg 😆

  4. genese said, on 10. januar 2008 at 11:05 am

    Jeg har forventninger til dette også. Tor neppe du skriver så mye som er helt irrelevant. Lykke til.


Kommentarer er stengt.

