irrelevanser

Det sto i avisen…

Posted in Media by Jarle Petterson on 22. mars 2008

Aviskiosk i London. (KF/Wikipedia)

Kan man stole på bloggposter som formidles via Bloggrevyen? Er en påstand sann fordi den sto i avisen?

De må tro jeg begynner å bli litt småbløt i toppen, men spørsmålene er retoriske – og heller ikke gjenstand for diskusjon. Svarene er naturligvis opplagte, men det kan likevel virke som om vi tid om annen behøver påminnelsen.

P.S. Jeg er pinlig klar over at denne posten tilsynelatende er tatt ut av det blå. La meg bare si at det er den ikke. Mer hadde jeg i bunn og grunn ikke tenkt å si.

P.P.S. Det med kulørt og monokrom presse (bildet) er, for ordens skyld, mer en talemåte enn teknisk kjensgjerning. Jeg tenkte det kunne være en nyttig tilleggsopplysning – noe det utvilsomt også er for noen av oss.

Foto: Aviskiosk i London. (KF/Wikipedia)

Comments Off on Det sto i avisen…

