irrelevanser

Kunsten i hagestell – eller vice-versa

Posted in Betraktninger by Jarle Petterson on 3. mai 2008

Villvin-baller

Vi har en temmelig hissig villvin på vestveggen utenfor stuevinduet, som min kone ga seg i kast med i ettermiddag — med den største iver, må jeg si. Resultatet ser De over: et knippe relativt passiv-aggressive baller eller bunter, om De vil.

Det minner meg forresten om et Gene Dalby-dikt. Jeg vet ikke om De kjenner det, men here goes:

Jeg har ikke mye å tilbye
Stort sett bare nerver
Skal det være en bunt?

Vakkert?

Og ja! Tumblin’ Tumbleweeds, naturligvis:

Tagged with: ,

2 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Inni said, on 4. mai 2008 at 9:42 am

    Ja,vakkert. Jeg liker det bildet… fortsatt god vår!

  2. Jarle Petterson said, on 4. mai 2008 at 1:05 pm

    Ja, de ble faktisk riktig fine, syns jeg, Inni — og betydelig større enn de ser ut som i utsnittet over, fotografert med mobilkamera på litt avstand.

    En riktig fremifrå vår til deg med!


Kommentarer er stengt.

